Sunday 8 May 2011

Party Time With DSM12/15....The days are ours!!! PART 2

Ari ni nak kongsi gambar-gambar part 2 lax, biar la korang da tengok pon kat fb tapi kali ni nak share kat blog pulak sebab blog ni tertutup sikit, kan?



Kami tak degix, kami co0l....


Hahaha, peace tuk semua onkesss....



Mungkin perkataan y sesuai ialah:
"Saya sayang kamu semua..."



With my brother, Jajai....
Peace yooo.....



Tagged: "Kami suka senyum bila kami bergambar..."


Who wanna know?
We are DSM12 student...
We are not demand just epy go lucky
TQVM...



Alamak, DSM15, tak cukup korum la.....















Buat-buak kusyuk, kan??
Tulis nama atas belon,
macam la org kenal...


Naik tangga p0n nak posing....
Cewwaaahhh...


Tagged for KASMANI
"Aku suka menganggakan mulut..."

Nabila, asal bukak baju depan org ramai neyh???

Ingat korang jex nak p0sing, tuan punya kamera pon
nak posing gak!!!
Haha, peace....



Masa tuk buat air lorrrr............



Rajin betul kakak berdua neyh, huwawa....



Cettt, sempat termenung lax @ dalam pikiran Kasmani "Bila aku dapat minum neyh?"


Gelak sakan Wanie noohhh....



Sis, what are you doing???


Yaya, main mesej ngan sape tu ekss???
Hubby eks???

2 comments:

  1. ak sukO bilO mu tag nm2 aku tuh...hak3

    ReplyDelete
  2. hahaha, nanti aku tagged bany0p2 deh....
    nanti pah ni n0p amik gambar puak2 kit0 share sini blakow...

    ReplyDelete

Siapa Teman Saya??