Thursday 10 November 2011

Munculnya si Penulis Blog d Cni.....

Daaa lama giler x bukak blog, maknanya tahap kemalasan aku semakin berleluasa sejak akhir-akhir ini. Tipu kalau aku kata aku tak ada masa sebab masa aku memang banyak dihabiskan di depan laptop sekarang. Kenapa? Korang tanya kenapa aku mengadap laptop 24/7? OMG!!!!!

Ya, salah jawapan yang bermain di minda korang semua....Aku bukan menyiapkan assignment sebaliknya sedang giat meneruskan tradisi turun-temurun mengupdate status di MUKA BUKU. Rilex sudaaa.....

Hari ini sudah 10/11/2011, hanya tinggal dua hari untuk ciapkan assignement.... Waaa, dasyatnya sedangkan aku masih tak sentuh pun lagi assignment yang sedang bermaharajalela di dalam laptop aku sekarang. Kenapa? Sekali lagi korang tanya aku kenapa?

Sudah semestinya jawapan aku untuk soalan korang adalah kerana aku malas, hahaha....

Jujur, aku memang dilanda kemalasan sekarang. Tambah-tambah dengan lecturer penipu di kolej tu, lagi la buat aku tak ada mood nak meneruskan pelajaran di sana, nasib baik aku da masuk last sem.Waaaa, tak sabar nak abis belajar. Niat di ati, tepat je abis belajar aku nak keje part time sementara betul-betul dapat keje....

Doakanlah aku, ya..... Ok, la setakat ni dulu aku nak menulis, ada masa aku akan coretkan lagi kisah di sini....

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??