Thursday 23 June 2011

Ada E-Novel Baru la....

Just suka-suka...Aku pun tak tahu sebenarnya nak share kat sesape so untuk permulaan aku nak share la kat blog aku dulu, biar la takde org bace pon yang penting aku epy sebab dah updatekan....

KuPoN CiNTa


Afza Sofiana: Girl Tension...
"Bos besar tu agaknya tak berapa betul la. Kenal tidak, sua muka tak pernah tiba-tiba cakap nak melamar aku. Agaknya dia tu bukan baru balik dari Ireland tapi baru balik dari Tanjung Rambutan."


Aklil Shamel: Jejaka CooL...
"Apa yang keluar dari mulut saya benar semuanya. Saya tak pernah main-main tau bila saya cakap nak melamar awak. Sampai sekarang saya masih lagi simpan niat tu. Jadi tak payah buang masa kutuk saya lagi."


Intan Kaseh: Minah Bunga...
"Untung la awak, kan? Bos cakap suka dekat awak. Saya ni tak ada sesiapa yang suka. Apa kata awak pass je bos dekat saya, ya?"


Syafiq Iqram: Mamat Poyo
"Woi, minah bunga. Cuba cakap dalam keadaan kau edar sikit. ini bercakap sambil kau pengsan pulak. Daripada bos menyerah diri kat kau, lagi baik rasanya bos terjun dalam batu belah batu bertangkup."


Dalam kehidupan kita mengalami pelbagai cerita. Ada suka, ada duka. Ada bahagia, ada derita. Mampukah kupon menukar rasa benci kepada sayang? Bolehkah kupon membayar hutang sebuah percintaan? Dan dari mana sebenarnya kupon ini wujud? Nantikan KUPON CINTA dari Huny NiCaH.......!!!!

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??