Friday 10 June 2011

Bertemu Kembali....

Waaaa, lama rasanya tak habiskan masa depan blog neyh....Al-maklumlah, sudah ketemu tempat peraktikal yang jauh ditambah lagi dengan kekangan masa yang semakin menyempitkan ruangan hidup membuatkan aku lupa kepada kekasihku ini...Huwawawa...

Actually, hari ni baru berkesempatan nak bukak laptop sebab hari ni waktu kerja adalah petang sehingga ke lewat malam, maka terpaksalah aku membuka bagi meng-update-kan blog kesayangan aku neyh....Hahaha..

Nak cerita pun pasal praktikal ni pun belum pun cukup seminggu. Nanti orang cakap buat helah je banyak. Alah bisa, tegal biasa la nanti. Biasa la mula-mula semua orang akan melalui hal yang serupa.

Cuma yang membuatkan aku tak selesa nak bekerja di sini ialah ada antara pekerja-;pekerja kat sana ayng kurang mesra alam. Yalah, apalah salahnya kalau menghulurkan senyuman, bukannya kena bayar pun tapi diaorang ni sombong tak beertempat. Tak apa, nanti kalau jadi apa-apa kat diaorang tahulah langit tu tinggi ke rendah....Huwawawa...

Setakat ni dulu la, nanti ada masa kita akan bertemu kembali...

~Salam ukhuwwah~
~Huny NiCah~

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??