Friday 14 October 2011

Berehat Seketika Di.....


Hari ni berehat seketika di Mc Donald's Jalan Telawi Bangsar.... Perghhhh sejuk giler sebab dari pagi lagi stay kat sini..... Baju dah berlapis-lapis aku pakai neyh...

Actually, kelas pagi dan petang buat aku tak ada masa langsung nak up-date blog kesayangan aku neyh, sori ya, SAYANG.....!!!

Akhirnya di bukakan hati aku untuk up-date sikit blog...sekadar berkongsi cerita bahawa hari ini aku ke Mc'D konon-kononnya nak buat asgnment tapi hakikatnya lain plak yg terjadi. Duduk melepak kat tenmpat sejuk macm ni buat otak aku beku la nak berfikir sal asgnment so aku lebih suka bukak benda-benda yang tak berfaedah....HAHAHA...!!!

P/S: Ok lah....nak stop coret dulu sebab nak cari benda untuk dikongsi bersama..... BUBYE..!!!

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??