Tuesday 18 October 2011

Klaz oooo Klaz....!!!!!

Ari ni dah masuk minggu ketiga aku menjalani kehidupan sebagai pelajar di tahun akhir Kolej Saito.... Memang tension giler dengan budak-budak dalam kelas,tambah lagi dengan lecturer yang mengajar ntah apa-apa.... satu lagi assignment yang diberi betul-betul membuat aku rasa x boleh bernafas....

Waaa, cam xleh blah jex...Hahahaha, memang gitu la rasenya...Sakit kepala aku fikir sal benda-benda neyh...

Hari ni ada kelas SOM-security Operational Management,dapat lecturer plak yang mengajar ntah apa-apa memang memenatkan otak dan fikiran aku untuk berfikir dan mendengar bebelan dia...Hahaha, memang jahat giler kan aku neyh????

Ok,.lah rasanya dah tak ada apa-apa yang nak dikongsi  buat masa neyh.....

Chow dulu, bubye...!!!!

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??