Saturday 22 October 2011

NonlY me, MyseLf 'n' i...!!!!!!

Semesta ni merupakan semesta akhir aku di Saito College, setelah 2 tahun setengah kami berhempas pulas di sini....Tapi aku sendiri tak tahu kenapa sem ni merupakan tahun yang paling aku suka bergambar.... Hahaha.... Biasalah nak buat inilah katanya semangat untuk bergambar....!!!


Buat muka sengih di motor kesayangan sementara menunggu kelas bermula....
  Dan untuk semesta ini, rasanya kali pertama aku menjejakkan kaki ke Mc'Donalds Bangsar ialah minggu lepas iaitu pada 14hb Oktober 2011.... Biasalah mahu menyiapkan assignment katanya tetapi hakikat kami duduk berjam-jam di sana hanya sekadar membuka 'muka buku' dan menghabiskan masa menonton cerita... Oh lupa, aku turut mengusyar-usyar abang2 encem yang ada kat mc'd tu jugak ye...!!! Hahaha....

Buat muka cute ala-ala ninja turtle gitu....Hahaha...!!!
 Dan rasanya cukup lama aku tidak berposing di kolej. So, satu hari tu aku dan Nabila kebetulan datang awal dan kelas kami plak ada orang guna jadi kami pun secara tersengaja telah berposing sakan kat sana.... Tapi aku cuma letakkan gambar ni sebab bagi aku ini yang paling 'hidup' candid yang diambil oleh Nabila,...

Buat muka innocent ajex kan????
 Dan inilah gambar yang paling aku suka ketika bergambar di hadapan kolej bersama helmet terbaru kesayangan aku tu....Waaa, cam tak caye aje, aku just ada sebulan lebih jex lagi sebelum abis semesta..... Tak sabar nak abis....Seyesssss....!!!!
Posing jangan tak posing..... Yes, Huny NiCah...!!!
Oklah, buat masa sekarang inilah dulu diri aku yang aku nak kongsi....Waaaa, rasa cam best aje kongsi-kongsi sal aku neyh....Hahaha, dasar muka tak malu, kan???? Biasa la......

BTW, nak stop dulu... Esok2 kita kongsi lagi, cerita-cerita yang menarik ya....

Salam Ukhuwwah,
Huny NiCah

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??