Wednesday 4 January 2012


 Alrite, first of all aku nak ucapkan SeLamat Kembali ke seKoLah tuk sesi pembelajaran tahun 2012.... Waaa, sekejap jew masa berlalu, hari tu cuti macam tak terasa sangat, kan budak2??? Hahahaha...........

Pagi tadi di rumah memang bising giLer dengan kerenah anak-anak buah aku yang agak susah (sebetulnya memang susah) nak bangun pagi. So, pagi2 lagi dah dengar la jerit tempik kak Long aku suruh anak-anak dia bangun, hahaha....

'Ain-anak buah aku sorang neyh, memang asyik melawan jew sejak semalam dengan mak dia. So, pagi tadi p0n asyik kena marah jew la, spoil mo0d pagi2....huhuhu :(

Hazim-yang ni memang no hal, cuma susah nak bangun jew.... Dia hanya akan buah hal bila apa yang dia nak dia tak dapat pagi tu, memang akan berlaku hal yang tidak diingini...

Danish-yang ni kalau tak bual hal memang tak sah. Tahun ni dah masuk darjah 2, tak tahulah macam mana perangai dia nanti. Pagi2 lagi aku yang menjerit panggil nama dia dulu, sebab memang budak ni suka cari pasal dengan aku...Hahaha :p

Haziq- Waaaa, tahun ni dah bersekolah anak buah aku neyh...Dah masuk 6 tahun, semangat jiwa raga nak ke sekolah pagi tadi. Lucu p0n ada jugak.... Tapi biasalah budak2, hahaha.... Suka aku tengok dia pagi tadi, bersiap segala bagai sampai menjerit2 hepy nak g sekolah...

Pape p0n, aku tetap ucapkan selamat kembali ke sekolah tuk semua anak2 buah aku... Aku plak tinggal 5 claz jew lagi tuk habiskan diploma, so bad :(

Last, selamat maju jaya SAYANG-SAYANGKU....


P/S: Emmmm, rindu plak dekat si Aina... Bila la nak g jumpa dia neyh....!!!!!

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??