Friday 20 January 2012

Stok Novel Bulan Januari 2012...!!!

Assalamualaikum.....

Lama tak up-datekan blog, so ari ni aku amik kesempatan bukak blog kejap....
Rasa2 nya dua bulan nie memang otak aku penuh dengan info2 dari novel, hahaha...
Apa tidaknya, dalam masa 3 minggu ni, bertungkus lumus aku habiskan pembacaan....

Antara novel yang dah aku khatam bermula awal Januari 2012 ialah....
1.#ALAF21# Usah Menangis Sayang-Aini Marisha


2.# KARYASENI# AWAK SUKA SAYA TAK?-Melur Jelita


3. #KAKI NOVEL# Pergilah Air Mata-Hanni Ramsul


4.#ALAF21- CINTA PERISA DIA-LYNN DAYANA


5.#ALAF21-MEMANG ITU CINTA-ELIN NADIA


6.#BUKU PRIMA-PENCURI CINTA-AINI EFFARIZA


7.# ALAF 21-HATI KALA CINTA-HANI FAZUHA


8. #ALAF 21-AKU PILIH DIA-HEZZY AZRA


9. # BUKU PRIMA-INFLUENZA CINTA-LEVIS DELISYA


#10. BUKU PRIMA-SAAT MATA BERBICARA-DYZA AINUN


Setakat neyh, itulah novel-novel yang aku habiskan pembacaan. Wow, 3 minggu 10 novel actually itu pencapaian terbaik aku. Memaang aku tak pernah buang tebiat habiskan novel macam tu punya banyak. Tapi sebabkan jawatan PENGANGGUR TERHORMAT yang aku pegang sekarang, ada baiknya aku habiskan masa camtu, kan?
Hahahaha.........
Memang giler ar....

Sekarang still ada 2 biji novel yang memerlukan perhatian khusus aku iaitu:

1. KARYA SENI-SUAMI YANG KU BENCI-E-MANN SUFFI


Novel neyh dah setengah aku baca, tapi sebabkan best so aku lambat-lambatkan pembacaan biar ada feel. lagipun aku sebenarnya dah bongkak sikit sebab nak bagitau bulan neyh aku banyak baca novel...Huwawawa.... :P

2. INTENS IDEA-KAN KU KEJAR CINTAMU-FAUZIAH ASHARI


Manakala novel ni pulak merupakan novel terbaru daripada penulis 'OMBAK RINDU iaitu Fauziah Ashari. Baca sinopsis memang so sekarang tengah luangkan masa untuk menghayati novel nie sebelum aku balik kampung. Mesti habiskan dulu, hehehe :)

So, setakat ni dulu la aku merapu meraban. Ada masa jumpa lagi ye Mr. Blog Darling....

Hehehehe,
salam sayang,
Huny NiCah....!!!!

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??