Thursday 7 April 2011

Zaman Persekolahan vs Zaman Perkolejan.....

~Ari ni nak share plak sal aku!!!Bukan org lain, ada aku kesah??? Xkan???Huwawawa......

Bile sebut jew sal zaman persekolahan ramai yang membayangkan kegembiraan, xkurang gak yang membayangkan penderitaan. Tapi kalau tanya aku yang mana aku lebih suka antara zaman persekolahan dengan zaman perkolejan, maka dengan yakin aku akan bagitau yang aku lebih sukan zaman persekolahan kerana tiada sekatan langsung nak berkawan tapi zaman perkolejan neyh........

Bukan ap, bagi aku sahabat perlu dikumpul walaupun aku sendiri bukanlah seorang yang ramah mulut melainkan dengan orang-orang yang aku kenal jex....Nak tau nape? Sebab aku tak kenal diaorg dengan lebih rapat dan mereka p0n xpernah bukak ruang tuk berkenalan...Kacau betul...

Kalau dulu aku memang ada ramai kawan....Ada Jila, Khaly, Fatin, Mira, Miera, Miru, Iena, Yus, Farah, Nabila, Yuni, Athy, Elena, Laila tapi skunk sume da pergi jauh...Maksud aku bukanlah bermakna diaorg da lupakan aku cuma maksud aku sume da bawak haluan masing-masing. macam aku gak gatai sangat nak datang blajar kat cni, hahahaha.....

Tapi xpe la sebab aku datang belajar kt cni la aku mula mengenali erti persahabatan yang macam-macam ragam. ada yang berkawan sebab perlukan sesuatu, ada yang berkawan sebab mahukan perhatian, dan ada gak yang berkawan sebab takut idup keseorangan kat k0lej....Di sini,(Saito Kolej) merupakan tempat yang bertanggungjawab mengenalkan aku dengan kawan-kawan yang membuatkan aku sentiasa tersenyum. Ya, aku ada Kasmani, Nabila, Iera, Wani, Yaya, Umi, Semi, Bob, P0k Chek, Ustaz, Syuk, dan Pok Le....memang best la org cakap......Diaorg la y slalu buat aku ketawa....Sayang-ya sayang nak tinggalkan kenangan manis yang terjadi antara kami....

~Semoga ikatan yang terjalin antara kami akan sentiasa berbuah dengan rahmat-Nya....Amin....
~Haruslah Rahsia Kita, Milik Kita!!!~

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??