Thursday 7 April 2011

aSsigNmeNt vS FacEbo0k???

~Aduyai, dugaan betul la...Tiap kali nak buat assignment yang still lagi bertimbun kt celah-celah beg merah aku neyh, mesti ada dugaan facebook yang datang menjelma di minda,...
~Cewaaahh, cam siot jex ayat, huwawawa.....
~Assignment yang masih lagi dalam progress list Nur Hanisah Hassan a.k.a Huny NiCah ialah
::BIT-Business Information Technology::
::SRM-Security Risk Management::
::Introduction to Pshchology( y neyh boleh handle)

~Sakit jiwa tul la nak siapkan asgnment-asgnment neyh, aku bile da tension mula la mengular bukak benda lain...Dari facebo0k, bukak ruang g0sip lepas tu menjengah plak peraduan-peraduan online...Tak ketinggalan jugak, bace n0vel online padahal asgnment da panggil 'Datang la kau ke sini, k0 perlu menyiapkan aku.....Datang la....." Huhu, gerun tul kalau betul la asgnment tuh boleh bercakap (cam siot jex, hahaha....)
~Bercerita lax sal facebook bila aku mengular pulak, mase neyh la budak2 ni nak online...aku bila da ada yang menegur, aku p0n layan la....harap maklum, aku hanya melayan orang-orang yang aku kenal sahaja, sekian terima kasih.....
~Nape la, si facebook ni bleh tercipta, tapi aku bersyukur gak sebab adanya fb la aku tau kegiatan budak-budak aku yang lame....Dengan adanya fb gak la, aku dapat meng'wish'kan besday kawan-kawan aku tanpa menggunakan sesen p0n kredit...Bagus tul la.....Hahaha, i likeeeee!!!!
~Pape p0n, asgnment perlu disiapkan sebelum minggu depan....Sebab aku cuma ada k0 tuk luahkan kegelisahan hati aku buat masa sekarang....So, k0 kena sentiasa ada ngan aku tau, xleh pegi memane, cacat aku nanti.....
~So sebelum aku berpisah, aku nak share satu lagi lirik lagu jap g....Best lax dengar 2 lagu neyh malam neyh....Jap ag okeyh.....
~Haruslah Rahsia kita, Milik Kita!!!!~

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??