Friday 8 April 2011

Mr. B oo Mr. B, where are u??!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaisia pada aku dan blog, huwawa....... Tajuk ari nie ialah "Mr.B ooo Mr. B where are u??!!" So persoalannya sekarang siapa sebenarnya Mr. B neyh??? Ya, Mr. B...So, bagi sesape yang nak kenal dengan lebih lanjut sape Mr. B neyh moh le kite berangsur dulu yek!!!


Haaa, first of all nak kasi tau yang Mr. B nie sebenarnya dah tak wujud lagi kat dunia...aku....Ya, dunia aku bukan dunia lain...Dunia lain dia da wujud da...Mr. B nie merupakan orang pertama yang berani kritik aku, "Hei, awak jangan buat camtu saya tak suka..." Ya, kerana itulah kami bersama, gile kan???


Hahaha, bersama dengan dia tak lame mane p0n, dua tahun jex, lepas tu kami break off....Break pulak seminggu sebelum besday aku kalau xsilap, perghhhh kalau mati anak dah lame aku gile meroyan masalahnya aku bukan mati anak, tapi mati akal dengan dia neyh.....


Sedih???Ntah la mase break off dulu cedih la kejap, lepas tu xde rase pape da....Setia? jangan tanya soal setia kalau xtau makne cinta....Hahaha, siot jex ayat kan??


Hari ni adik aku anta mesej said that she was break off with her boy. Apa yang aku dapat nasihatkan sab0 la ye..Mungkin dia bukan jodoh kita kat dunia neyh, tak semua tengok kita dengan pandangan mata kasar, ada juga ayang akan tengok kita melalui mata hati...Itu yang penting kn???


Dan aku tak segan silu menyatakan "Lepas ni, ma la buat keputusan sape bakal suami ucu..." Hahaha, penat la wei cari sendiri tambah-tambah sekarang banyak lelaki yang kepala dilebihi paras normal manusia biasa....Perghhhhh, baik aku suh ma aku cari k0mp0m2 dapat pak ustaz....


Lepas ni kalau da dapat pak ustaz sori la ye, da x layan da faceb0ok, blog ni sume...Aku layan dia s0rang jex, hahaha......Cettt, ayat cam gatal jex kan???? Pape p0n, pada Mr. B dalam ati saya ada awk s0rang jex buat mase skunk...Walaupun awak da tinggalkan saye untuk 'dia' tapi saya tak kisah sebab saya mampu berdiri lagi walaupun awak da xde lam idup saye...Bila awk mesej, kawan2 tanya macam mane k0 bleh lagi mesej ngan dia padahal k0 ngan dia da xde pape.....Perghhhh, ayat xleh blah, kan?????


Dan dengan tenang aku akan menjawab...."Kenapa, bile da putus xleh jadi kawan ke???" Bagus tak ayat aku>??? Memang la bagus sebab aku pandai c0ver.....

~Waaaa, da penat la jap g nak share lirik lagu plak......Pape p0n, salam ukhuwaahhhh...Semoga bertemu lagi di lain masa ye....
~Haruslah., rahsia kita milik kita!!~

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??