Wednesday 6 April 2011

Da Cukup Umur Tua Lax!!!!

~Aduyai, trauma sungguh aku bile sambut besday kali neyh, mane tak nya da genap 20 taun upenya....
~Aiy0k, da tua setaun....Da dua ploh taun upanya aku bernafas kat muka bumi Allah neyh, hai banyak kali yang xcukup neyh sebagai hamba kepada yang empunya....
~Hepy sesangat sebab ramai gak yang wish kt ku walaupun kami tak pernah bersua muka tapi sekurang-kurangnya ada gak la y sudi wish, kan???**kuiw3...**
~Dalam kelas SRM ari isnin lepas, lecturer aku Major Subramaniam nyanyi lagu epy besday kat aku, sampai satu klaz nyanyi malu jex aku p0n...**c0ntr0l ayu la katakan...**
~Emmm, minggu depan klaz last dia nak sambut besday aku sambil wat jamuan sebab da last klz sebelum kitaorg pekse dan menduduki exam lax....Memang baik la aku kata Major Subra neyh, waaaa aku suka....**Luv u s0 uch sir....**
~Pada Azila, Kasmani, Anis Nabila, Wanie, dan Iera thanks a lot sebab sem neyh dan taun neyh jadi kenangan yang paling manis buat insan bernama Hanisah a.k.a Huny NiCah nie ye!!**Luv u allz alwayz....**
~Sebut pulak sal sambutan besday aku, aiy0k taun neyh aku sambut nesday ngan ma aku lambat la jawabnya...Tengan bulan 4 baru aku balik....Huwaaaak cedihnya...**Xpe la, anak perantau**
~Tapi yang paling aku suka, Kak Ngah aku cakap yang ma akan beli kek kalau aku balik....Tu y paling aku suka...Yelah aku kan hantu kek...**Yehaaaa, yabedabedu!!!!**
~Lastly but not last, famili aku kali neyh lupa nampaknya ngan besday aku (abang n kakak ipar aku la maksudnya), huhu cedih la plak.....**Xpe la abg aku tu p0n bukannya pernah wish, buang karan katanya...**
~Hahaha, y penting aku ape y aku nak untuk taun neyh l0m dapat lagi s0 aku kena la berusaha lebih ckit.....**Chaiy0k, chaiy0k, chaiy0k.....**
~Pape hal buat mase skunk nak out lu, hehe......Epy Besday Nicah--4 April-- I luv myself okey....**Cepatnya masa berlalu kan???**
~Bye2, salam bertemu lagi.....** Rahsia Antara Kita, Milik Kita** 

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??