Tuesday 20 December 2011

DuA miNgGu SuDaH beRLaLu....!!!!

Sedar tak sedar, da dua minggu rupa-rupanya aku bergelar 'BALU' buat kali kedua kepada DANIEL ISKANDAR B ABDULLAH.....
Apalah nasib badan, asyik kena tinggal jew dengan mamat neyh....
Nak kata hensem, xp0n....Macam tu jugak aku tengok.....
Hahahaha.....

Tapi betul la orang kata, jangan kacau rumah tangga orang nanti tak pasal-pasal rumah tangga kita pulak yang musnah....
Hah, padan muka k0ooooo.......
Uweeeeekkkkksssss, padan muka hari tu epy tak ingat dunia bercinta balik dengan mamat neyh.....
Bila dia da tinggal ko0......
Menangis tak berlagu......

Hahahaha........
So, tak sangka pulak aku kena tinggal dengan cara yang sama.....
Bila pikir balik bodoh betul aku neyh, sampai kena tinggal lagi sekali dengan mamat yang sama....
Aduyai......
Lepas neyh, harap berhati-hatilah yeeee.......
Aku tak mahu jadi yang ketiga kali pulak, buat malu tak ingat jex.......

BTW, minggu neyh myb balik kampung lagi.....
Kenapa?????????
Rasa nak bertunang la.....
Aku nak balik paksa mak aku carikan ustaz untuk anak dara dia yang neyh.....
Kenapa lagi sekali??????????
Sebab anak dia yang neyh, sejak duduk kat Key Ellll neyh dah banyak sangat sesat......
Bila balik duk kat kg, dapat gak cari yang beehemat.......
Huawawawwa...........

Tapi masalahnya ada kew yang nak kt aku???????
Siannya jadi diriku ini..........
Apalah nasih badan NUR HANISAH BT HASSAN
a.k.a.....
Huny NiCah...............................................

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??