Sunday 25 December 2011

Money Dr0p....

Ape kebendanya m0ney dr0p tu eks???
Bagi yg xtau, ia sebenarnya merupakan sebuah rancangan yang bersiaran di Astro Ria setiap Sabtu & Ahad jam 10 malam....
Actually, permainan ni memang membuatkan aku rasa Astro ni betul-betul kaya...(JUTAWAN) LA KOT!!
Hahahaha.....

Ok, permainan dia macam ni..
Setiap perserta akan dibagi sejumlah wang sebanyak 1 Juta ringgit, dan hendahlah menjawab 8 soalan dan mengekalkan wang sebanyak yang b0leh...
it's mean, bila dapat soalan k0rang kena labur untuk jawapan yang betul berdasarkan jawapan yang dia dah bagi tu la..
Tapi kalau k0rang tak pasti, korang b0leh bahagikan duit tu pada beberapa petak tapi k0rang kena k0s0ngkan 1 petak...
maksudnya, kalau jawapan yang dia bagi tu ada 4, korang just b0leh labur untuk 3 jawapan sahaja....
Best, pulak bila aku teng0k diaorang main game neyh, kita yang kat umah p0n berdebar jugak...

Dan yang paling aku suka dan ingin aku kongsi dekap sini ialah, bagi peserta kat rumah, korang jangan xtau k0rang p0n leh sertai jugak dengan hanya mengadap lapt0p jew....
Waaa, mesti cam xcaya kan???
So, markah akan dikira berdasarkan game yg k0rang main tuk dua hari berturut-turut tu la...
Haaaa, mesti da xsabar nak cuba, kan???
Try la....
Kita cuba teng0k siapa yang leh keklkan duit sebanyak yang mungkin...
Moh, kita cuba....

Layari:
www.moneydrop.my



Chaiy0k....Chaiy0k.....Hahaha
~::Huny NiCah::~

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??