Wednesday 21 December 2011

ImPian NuR HaNiSaH

Emmmmm, bila sebut pasal impian of c0z semua ada impian, kan???
Nak tau tak apa impian aku?
Yang paling aku nak capai ialah aku nak belajar memasak...
Bukan hanya masakau lauk-pauk tapi semua....
Aku nak belajar buat biskut, buat kek, buat puding dan macam-macam lagi....
Bestnya kalau aku dapat tunaikan impian aku tu.....
HAHAHA.....

Walaupun kedengaran agak kelakar, tapi sejak dua menjak ni, fikiran aku kuat untuk berubah menjadi perempuan sepenuhnya....
Kenapa???
Aku sendiri tak tahu, tapi ini yang aku harapkan....
Harapan supaya menjadi wanita sejati yang pandai melakukan tugasan rumah tangga....
Jadi suri rumah...;
OMG, aku dah nak kawin kew????
Hahahaha.....
Habislah ma kena cari menantu kali ni...
Biarlah aku pecah tradisi dengan cara suruh ma aku pilihkan jodoh tuk aku kali ni.....
Dah sampai masanya aku berkorban...
3 atas aku dah pilih calon mereka sendiri, jadi tak salah kalau kali ni ma aku pulak yang pilih...
Tapi kalau ma taknak pilih, aku tetap akan cari yang betul-betul boleh bimbing aku ke jalan yang diredhoi oleh ALLAH S.W.T
Aminnnnnn dengan segala rasa rendah diri aku memohon.....

(T_T) Huny NiCah........

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??