Wednesday 21 December 2011

RoCk DuLu & RoCk KiNi......!!!

Tentu tertanya-tanya apa hal minah ni? Tetiba je, letak tajuk camtu....
Hahahaha....
Entah sebenarnya aku sendiri p0n xde jawapan khusus kenapa aku letak tajuk camni...
Cuma waktu aku tengah tulis blog ni, aku sekarang tengah dengar lagu....
Lagu zaman 90-an, best jew bila kita layan, kan?
Kita dah terbiasa sangat dengan muzik mereka sebenarnya...
Tetiba jew aku rasa cam nak buat perbandingan antara lagu zaman dulu dengan zaman sekarang....
Zaman dulu, lagu yang diaorang buat tak pernah kita lupa...
Tapi lagu zaman sekarang pantang dengar berpuluh-puluh kali mula kita rasa dan akan berkata
::DJ ni asyik putar lagu sama jex, xde lagu lain ke dia nak main::

Betul atau tak?
Hahahaha.....
Aku teka jew, xde la kata betul sangat p0n....
BTW, kumpulan yang paling aku minat sepanjang hayat mungkin la kumpulan UKAY'S....
Kenapa?
Ntah, lagu diaorang best kot....
Tengok la sekarang, suara si Amir tu tetap maintain dengan single terbaru tuk tahun 2011 bertajuk KASIH TERLIHAT....
Kat bawah neyh aku ada share video, nak tengok, sila la.....
^_^............Huny NiCah


enj0yzzzzz........................

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??