Wednesday 21 December 2011

FeNoMeNa MaTLuThFi

http://www.youtube.com/user/matluthfi90

Actually, fenomena Mathfi ni sebenarnya dah lama muncul. Tipu la kalau k0rang kata k0rang tak kenal dengan mamat Kedah neyh..... ~Namp0k ben0r nipunya~
Hahahahaha.................

Aku suka mamat neyh, well....... mean aku minat cara dia vlogging la, jangan la pikir benda lain....
Dia penuh idea, penuh dengan mesej setiap video yang diupload, bukan hanya untuk digelak sebaliknya memberi kita peringatan tentang perkara-perkara tertentu.

Hari ni aku luangkan masa tuk d0wnload semua video-video dia kat youtube....
Kenapa korang tanya?
Jawapan aku : Saje je...Sebab suka teng0k mamat neyh, encem + kiut-miut..... HAHAHA

K, la......
Just nak share jew.....
Aku sebenarnya tengah packing barang tuk balik kampung neyh.....
Tak sabar nak tunggu bulan 2 then, aku terus berkemas.....
Tapi ikut aty, nak suruh mak aku naik minggu depan tuk amik barang2.....
Yeye, balik kampung terus....
Boring giLer merantau neyh......
Hahahaha...............................

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??