Thursday 5 May 2011

Akhirnya Merdeka!!!

Actually dengan segala rasminya pada 29 April hari tue aku da abis exam, abis berperang dengan n0ta-n0ta lecturer bagi, perghhh lega giler rasa...Kuar jex dari kelas rasa diri ni bebas, merdeka....Go go, huwawawa....


Lama gak la x online blog ni, biase ar bizi sesangat...Masa buat asgnment hari tu ada gak masa nak bukak blog sebab aku slalu online cari maklumat, tapi bile masuk minggu pekse fokus aku da kurang pada benda-benda alah ni sumer....


So tuk lepaskan rasa tension selama ni membekukan diri aku, aku pun ikut la kakak aku pergi PWTC pada hari Sabtu 30hb ari tu....Pesta buku, tapi aku tak membeli-belah novel sangat pun sebab duit ngah xde mase tu, rugi betul....


Jadi tuk buang rasa bosan bagi menghadapi cuti sem ni, aku telah membeli lagi trilogi citer 'BAGAIKAN PUTERI' oleh Ramlee Awang Murshid, iaitu sambungan dari 'CINTA SUFI' tajuk dia 'SUTERA BIDADARI'...bEst la jalan citer dia, lagi mantap tapi pengakhiran dia buat aku tertanya-tanya apa yang berlaku seterusnya. Harap-harap cepat la Abang Ramlee buat sambungan dia yek, huwawawa.....

~Jumpa jap lagi erks blogggg!!!!

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??