Thursday 5 May 2011

Saya Tak Nak La!!!

Apa yang korang rasa lam idup korang, korang tak nak sangat tapi benda tu tetap gak datang???

Kalau aku la, benda yang taknak ialah:
:~meningkat tua umur aku (haha, takkan turun da kan??)
:~barang-barang aku rosak( tapi tak pandai jaga)
:~dimarahi oleh ma aku (tapi aku selalu degil, hahaha)
:~meniru dalam pekse (kalau tak tiru, nanti markah teruk!)
:~hilang kawan-kawan(biase la bila dapat kawan-kawan pandai, mesti la kena berpisah punyer!)
:~orang lupakan aku (jangan la sesekali buat camtu)
:~orang tikam belakang aku (jahat betul manusia macam ni)
:~sedih kenangkan benda-benda yang da lepas (life must go on)
:~sangat jatuh cinta pada orang yang salah (perit betul dengan yang lepas)

Itu bagi pendapat aku la, sebab aku ni memang jenis penakut nak hadapi kenyataan hidup sebab kenyataan memang menakutkan, buat kita tak senang duduk tau. Penat sangat bile pikir pasal benda yang kita taknak sebab benda tu tetap akan hadir juga dalam hidup kita.....

No comments:

Post a Comment

Siapa Teman Saya??