Friday 6 May 2011

Party Time With DSM12/15....The days are ours!!! PART 1

Walaupun da lapok, tapi bagi aku ini kenangan terbaik aku pernah ada ngan kawan-kawan (termasuk pencuri pendrive aku yek)-11 APRIL 2011....

Kasmani dan Nabila


posing lax dua orang neyh....
Ni kat umah aku lagi auw....
Biase ar umah bujang, xde la lawa mane.... 
Kasmani dan Nabila


Kononnya buat2 tak perasan la aku nak snap gambar, padahal tadi bukan main posing lagi, hahaha....



Kasmani, Nabila, Wanie




Alamak, asal pulak kawan aku si Kasmani jadix camtu, hahaha...
Lucu la pulak usus aku neyh!! 
Kas, Nabila, Wani, Jajai




Mari kita posing bersama....
Haha, Jajai tak mau ketinggalan jugakk!!!




Cettt, Iera sempat lagi berenti tiup belon semata-mata nak posing...Bagus jex perangai kan??? 



Ini la yang terjadi bila
sawan menyerang, hahaha....


Tiup la belon tu Kasmani wei.....
Jai bersama belon pinknya!!! Besar semacam jex, hahaha!!!


(AKU SUKA DUA GAMBAR DIBAWAH)


"Kami memng suka berposing..."
Mungkin itulah ucapan budak-budak kat atas ni kot....













With my Luvely Sis-Iera...

Muncung jex si Jai neyh...Haha, Yaya still lagi tiup belon...







Senyum!!!
1,2, 3 then click.....

3 comments:

  1. Kenangan yang tidak akan dilupakan selama-lamanya....

    ReplyDelete
  2. aku suka sangat2 hasil kerja mu hUnny nicAh...klu aku jd supervisOr kO,,HR ker aku da trima kau kerja tmpat aku...hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha, tu hop aku suko tuh...

    ReplyDelete

Siapa Teman Saya??